پلاک 14
پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

درخبرها آمده بود هاشمی رفسنجانی که در فرار از پاسخ شهرت خاص درمیان سیاستمداران جمهوری اسلامی دارد فردا پشت تریبون دانشگاه آزاد رفسنجان میرود تا با دانشجویان سخن بگوید.حضور هاشمی در کرمان و متعاقب اون در رفسنجان بنابر دعوت دانشگاه آزاد کرمان برای افتتاح چند پروزه عمرانی در این دانشگاه صورت میگیره . اما نکته جالب این سفر اونجاست که هاشمی اعلام کرده پس از این مراسم به رفسنجان میرم و درجمع دانشجویان دانشگاه آزاد این شهر حاضر میشم!.

رئیس جمهوری که پس از دوران سخت جنگ سکان کشور را بدست گرفت و باوجود سالها دوری از مدیریت اجرایی کشور علاقه خاصی به بازگشت به قوه مجریه نشان میده خودش پیشنهاد کردتا درجمع دانشجویان  این دانشگاه تریبون سخنرانی براش فراهم کنن.

اما خبرنگارهایی که تاحالا باهاشمی روبرو شدن خوب میدونن که ایشون فردی نیست که بشه ازش پاسخ آنچه سوال میشه رو شنید. برای اثبات این مدعا به گفتگوهای واحد مرکزی خبر در دور اول انتخابات ریاست جمهوری سال 84 میتونید مراجعه کنید.

ازهمین رو پیشنهاد حضور درجمع دانشجویی بعنوان بدنه فعال جریان سیاسی کشور و درخواست تریبون دراین جمع این سوال را مطرح میکنه که هاشمی دردانشگاه آزاد قراره چی رو مطرح کنه  که این تریبون را برای بیان سخنان خودش مناسب دیده؟

بااینکه مسایل انتخابات آینده ریاست جمهوری دراولویت سخنان هاشمی گنجانده شده ،اما قطعا مسایل مربوط به مهدی هاشمی ازمهمترین محورهای سخنان ایشون  دراین سخنرانیه .
اما آیا هاشمی هم به دانشجویان اجازه میده ازایشون درباره وقایع سالهای گذشته و فعالیتهای اعضای خانواده اش سوال کنن؟واگر این اتفاق بیفته هاشمی طبق سنت دیرینه خودش سوال رو با سوال پاسخ میده؟

 

انعکاس این مطلب در سایتها و خبرگزاریها:

شبکه خبری البرز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 8 آذر 1391 توسط علی جعفری

برچسب ها: هاشمی رفسنجانی کرمان دانشگاه آزاد رفسنجان مهدی هاشمی خبرنگار 
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin